“Er komen mensen in de winkel die met een lach op hun gezicht een hor aanschaffen, de actie leeft écht!”

De woninginrichters van HAAG doen regelmatig prettige acties om op te vallen en daardoor verkoop en naamsbekendheid te stimuleren. HAAG is daarom niet voor niets “Het begin van mooi wonen en werken!”. HAAG is een klant van de eerste orde. Helemaal aan het begin van Vorm2 Reclamemakers hebben we de huisstijl een refresh gegeven en deze in de loop van de jaren uitgevouwen. Een ontwikkeling en samenwerking om trots op te zijn. De welbekende tv-reclame over het werven van studenten voor de studierichting vormgeving gaat hier zeker op. Je kent hem niet? Damn, dan ben ik misschien ook al oldskool. In deze reclame zie je een jongeman door de stad lopen en hij ziet een ontwerp van zijn hand. “Hee, die is van mij!”. Dát hebben wij ook bij het zien van het HAAG-wagenpark, de opvallende rondwegborden en de overige crossmediale uitingen.

De horren-campagne, geslaagd.

We hebben voor HAAG Woninginrichting dit keer geen afbeelding van een levensechte vlieg in close-up gebruikt en we zijn afgestapt van de bestaande slogan “HOR EENS EVEN”. Deze hebben we wel jarenlang gebruikt, gewoon omdat deze aanslaat. Humor doet het nou eenmaal goed. Deze keer hebben we de slogan “WE HORREN VAN U” gehanteerd. Strak, simpel en duidelijk. Op grote ledscreens door de stad, rondwegborden, social media, website en in print. De hinderlijke vlieg herkent iedereen. De woordgrap maakt het geheel tot een opvallende uiting. Met als gevolg een behoorlijke omzetstijging én wederom een upgrade van de naamsbekendheid.

Ook samenwerken met een communicatieclupje die hun stinkende best doen?

Wij nodigen jou graag uit voor koffietafelen. We zijn benieuwd naar jouw verhaal en als de wederzijdse klik er is dan gaan wij voor jou aan de slag. Je kunt bellen met Olaf via 058 8441616 of 06 21855958. Je kunt ons ook mailen via welkom@vorm2.nl. Wij horren het graag 😉