“Rebranding Autobandencentrum Leeuwarden”
- Met een lach en een band! -
- Met een lach en een band! -
Service met een lach en een band! Autobandencentrum Leeuwarden: Online en offline helemaal nieuw in huisstijl, logo, drukwerk, online platform - website en social media.
Wij mochten ons buigen over de rebranding van deze mooie club. Een nieuw logo, een sterk communicatieconcept waar Autobandencentrum de komende jaren weer optimaal mee vooruit kan. Ook de website is volledig vernieuwd met de mogelijkheid om online je bandenafspraak te plannen. ABC was er ook aan toe, de website was verouderd en de uitstraling mocht wel naar een hoger niveau worden getild. Weer klaar voor de eerstvolgende 100.000 kilometers zeg maar.
Er is goed gekeken naar waar Autobandencentrum in uitblinkt. Als je tijdens een reguliere dag plaats neemt in de kantine dan kom je al snel tot de kern. De laagdrempeligheid aangevuld met een lach, een band, een stevige bak poeiermolke (chocolademelk) geeft een goede vibe. De pay-off was dan ook een makkie: Service met een lach en een band! De betekenis zul je begrijpen.
Het nieuwe logo is gebaseerd op het oude, niet helemaal anders, wel veel meer van deze tijd. Goeie communicatieve kleurstelling, duidelijk leesbaar en herkenbaar. Doorgevoerd in lettertype-keuze voor de primaire en secundaire communicatie. In adverts en social media is er gekozen voor een heldere en humoristische insteek. Woordgrappen, kennis en kunde vinden hun weg. Om de kracht van het concept te accentueren is er gekozen voor kwalitatieve fotografie. In totaal een stevig fundament als basis voor de overige communicatie. Rebranding ten top!
Bezoek de geheel vernieuwde website: www.autobandencentrum.com